-.-

Hade precis ett SKIT stort bråk med min syrra så nu sitter vi båda i varsit rum...
Och jag mår som skit:/
Jag är så trött på alla som verkar vara snälla men sen visar sig vara skit...
Jag orkar inte mer just nu ! Önskar att all denna smärta jag känner djupt inombords bara försvinner så att jag kan känna mig normal...
Jag är trött på att låtsas som att allt är okej är det inte är det!
Jag har ingen aptit längre och orkar inte göra någonting!
Framför mina kompisar försöker jag vara så glad som möjlgt, men det är bara så jäkla svårt!

Nu pallar jag inte mer.. hejdå.... :/ -.-


Kommentarer
Postat av: emma

Finns alltid här för dej , bara så att du vet . <3

2008-11-24 @ 16:51:13
URL: http://smultronx.blogg.se/
Postat av: Elin

du vet väl att om man har "xx" i början av sitt namn betyder det att man är anti sex, droger och alkohol????

2008-12-20 @ 22:14:10
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0