Vikken tönt!

Asså Jossan har typ hållit på med en kille som jag kallar 'B-mannen', och igår när de skulle va så sa han att han inte kunde, men när Jossan och Carro va påväg hem såg dom honom gå med en tjej från 7:an 'Towe/Towa' och dom höll hand!
Sen smsa Jossan B-mannen och sa "hade du kul med den där tjejen?"
Och han sa att de bara kolla på TV och pratade.. mm verkligen, jag menar om man vet vem han e så vet man att han inte kan "bara kolla på TV och prata"... 
Så Jossan ville inte va med honom nå mer och smsa honom och sa lixom "jag kan inte trräffa dig nåmer för jag vill inte va otrogen mot min pojkvän" . 
Då kallar han henne för en slampa, player m.m, (ska han säga! Han höll ju på med den där tjejn i 7an lxm!!!) sen så  smsar jag och Carro till honom och säger att hon inte e d och att han ska sluta prata med Jossan.
Sen senare den dagen, efter att han inte svarat på nå mer sms så går jag och Jossan uppför trappan i skolan, medans han är påväg ner på samma trappa, så fort han ser oss vänder han om och gömmer sig bakom hörnet, och hoppas på att vi inte märker honom.

Asså jag pallar inte med såna som han!Han håller på med flera tjejer samtidigt och sen blir han sur när man inte vill va med honom nå mer.... han e så jäkla ego! Jag tror att det är första gången nån dumpar honom, han är nog helt förstummad över att nån kan säga nej till honom...

Sen på slöjden kmr Jesper till skolan! OMG jag menar att han kommer till våran skola!
Och sen när jag såg honom bara log han mot mig, jag menar USCH!!

PEACE!<3

Kommentarer
Postat av: linda

gay carro ! vafan killar är balla, ta en banan ocj njut :)

2009-05-18 @ 07:20:36
URL: http://bjudpabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0