GAAH~

Varför måste allt va såå svååårt??;___;
Har värsta engelska uppsatsen som ska var inne imorn som jag knappt börjat på,
sen ska jag fixa klart en uppsats till TK, som jag inte ens gjort klart hälften påå-.-
Jag har egentligen haft hela veckan på mig att göra de,
men jag har bara inte pallat,
lixom skjutit upp det tills idag,
och nu är jag PISS-stressad över att få klar den >.<


Oh well, WISH ME LUCK!~ xD

ooh btw, här är några bilder från när jag va på donken med favvo tvillingarna igår änd da Carro<33


Katja änd Carro~<33


Nadja~<33


potatisbulle~<33


hungrig? mjaa kanske (a) xD


Kommentarer
Postat av: /twins

Donken ägde! Klart vi ska göra om de, lika kul varje gång :D <33

2010-01-23 @ 20:42:22
URL: http://tmandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0